جمعه ۲ آذر
یاعلی ع شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۳۰ شماره ثبت ۴۶۵۱۹
بازدید : ۶۸۰ | نظرات : ۴۹
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺩﻝ ﺳﭙﺮﺩﻡ ﺑﺮ ﺿﺮﯾﺤﺖ ﺑﺎﺯ ﺑﯿﺘﺎﺑﻢ ، ﻋﻠﯽ
ﺩﻭﺭ ﺻﺤﻦ ﻭ ﺑﺎﺭﮔﺎﻫﺖ ﻏﺮﻕ ﻣﻬﺘﺎﺑﻢ ، ﻋﻠﯽ
ﮔﺮﭼﻪ ﺍﺯ ﺷﻬﺮ ﺗﻮ ﺩﻭﺭﻡ ، ﮔﺮﭼﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻡ
ﺑﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﻭ ﺁﺭﺯﻭﯾﺖ ﭘﺮﺗﺐ ﻭﺗﺎﺑﻢ ، ﻋﻠﯽ
ﮔﺮﭼﻪ ﺯﻧﺠﯿﺮ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺁﺧﺮ ﺁﺯﺍﺩﮔﯿﺴﺖ
ﻣﻦ ﺍﺳﯿﺮﯼ ﻗﺎﻧﻌﻢ ﺍﯼ ﺷﺎﻩ ﻭﺍﺭﺑﺎﺑﻢ ، ﻋﻠﯽ
ﺭﻭﺯ ﻭﺷﺐ ﺩﺭﺳﯿﻨﻪ ﺍﻡ ﻋﺸﻖ ﺗﺮﺍ ﻣﯽ ﭘﺮﻭﺭﻡ
ﺍﯼ ﻓﺪﺍﯼ ﻧﺎﻡ ﺗﻮ ، ﯾﺎﻗﻮﺕ ناﯾﺎﺑﻢ ، ﻋﻠﯽ
ﮐﺎﺭﻭﺍﻥ ﻋﻤﺮ ﺭﻓﺖ ﻭﺳﻮﺧﺘﻢ ﺩﺭ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ
ﺩﺭ ﻏﺮﯾﺒﺴﺘﺎﻥ ﻋﺎﻟﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺳﯿﻼﺑﻢ ، ﻋﻠﯽ
ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺩﺭ ﺣﺪ ﻗﺎﻣﻮﺱ ﺗﻮ ﻣﻌﻨﺎ ﻣﯽ ﮔﺮﻓﺖ
ﺍﯼ ﺩﻟﯿﻞ ﺷﻌﺮﻫﺎﯼ ﺳﺎﺩﻩ ﻭﻧﺎﺑﻢ ، ﻋﻠﯽ
ﻓﺎﺭﻍ ﺍﺯ ﺍﻧﺪﯾﺸﻪ ﯼ ﻫﺮ ﺩﯾﻦ ﻭ ﻫﺮ ﻣﺴﻠﮏ ﺷﺪﻡ
ﺗﺎ ﺗﻮﯾﯽ ﺍﻟﮕﻮﯼ ﻋﺸﻖ ﻭ ﺧﻮﯼ آﺩﺍﺑﻢ ، ﻋﻠﯽ
روشنی بخش شب تار یتیمان ، خسته ام
ﻣﻦ ﯾﺘﯿﻤﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯ دﻧﯿﺎ ﻭﮔﺮﺩﺍﺑﻢ ، ﻋﻠﯽ
ﺳﻮﯼ ﮐﻨﻌﺎﻧﺖ ﺑﺒﺮ ﺍﯾﻦ ﯾﻮﺳﻒ ﮔﻤﮕﺸﺘﻪ ﺭﺍ
ﻣﻦ ﺑﻪ ﭼﺎﻩ ﺯﻧﺪﮔﯽ ، ﺑﯽ ﺗﺎﺏ ﻣﺤﺮﺍﺑﻢ ، ﻋﻠﯽ
ﮐﺎﺵ ﮔﺎﻫﯽ ﮔﻮﺷﻪ ﭼﺸﻤﯽ ﺑﺮ ﺩﻝ « ﺯﻫﺮﺍ » ﮐﻨﯽ
ﮔﺎﻩ ﮔﺎﻫﯽ ﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﻡ ﯾﺎ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺑﻢ ، ﻋﻠﯽ
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.