جمعه ۲۵ آبان
بریزم و دو سه تا استکان بهم بزنم شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ۱۷:۱۳ شماره ثبت ۴۶۴۶۳
بازدید : ۳۹۱ | نظرات : ۴۸
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
چقدر حس قشنگیست در کنار خودم
خودم برای دل خود ،به اعتبار خودم
/
متین و ساده و راحت نشسته،بشمارم
کنار دست خودم ، درد بیشمار خودم
/
چقدر حس قشنگیست عاشق و آرام
کمی غـزل بسرایم به یادگار خودم
/
بریزم و دو سه تا استکان به هم بزنم
بنوش نوش سلامت ،به افتخار خودم
/
بعشق ناز دو چشمی که اختیارم برد
دو پیک باده اضافه ، به اختیار خودم
/
شبیه عکس لب پنجره شدم که زمان
نشانده ست غبارم به روزگار خودم
/
دریغ و درد که چشمی براه شاعر نیست
فدای چــشم و دل غرق انتظار خودم
/
به غیر شعرخودم هیچ کس شفیقم نیست
خودم برای خودم با خودم کنار خودم *
حسین دلجووو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خودم برای دل خود ،به اعتبار خودم
/
متین و ساده و راحت نشسته،بشمارم
کنار دست خودم ، درد بیشمار خودم
شبیه عکس لب پنجره شدم که زمان
نشانده ست غبارم به روزگار خودم
/
دریغ و درد که چشمی براه شاعر نیست
فدای چــشم و دل غرق انتظار خودم
درود استادبزرگوارم
این قدرزیبا قلم زدیدکه انتخاب بیت برام سخت بود
واقعن زیباست
هربیتش خودش یه غزل نابه
دست مریزاد لذت بردم
به غیر شعرخودم هیچ کس شفیقم نیست
خودم برای خودم با خودم کنار خودم *
این که دیگه عالی بود