جمعه ۲ آذر
سفر شعری از امیرحسین مقدم
از دفتر حضور دوباره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ۰۴:۵۶ شماره ثبت ۴۶۴۲۴
بازدید : ۹۱۱ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب امیرحسین مقدم
|
دوسه روزی است که شادم به سروجان شما
که طلب کرده مرا روضه رضوان شما
دوسه روزی است که پا می نشناسم از سر
به هوای نمکین خنده فتان شما
نیمه شب وقت سحر خواب خوشی دیدم و رفت
دلم از کنج اتاقم به شبستان شما
عاقبت قرعه دیدار به نامم افتاد
دیدن مستی مستانه مستان شما
میرسم خدمتتان چون برسد ماه بهشت
چه بهشتی که بهشتم شده دستان شما
میرسم خدمتتان بارحضورم بدهید
جان ناقابل من باد به قربان شما
حضرت خواجه منم شاعری از جنس خودت
میشود تابشوم طفل دبستان شما ؟
بنویسید سرانجام شده وقت سفر
سفری جانب شیراز دوچشمان شما
#امیرحسین_مقدم
26 فروردین 95
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درضمن تمنا دارم اگر دستی در اتش داری که داری در نشر ذکات علمت ،در یاری اعضای خوب و نجیب شعرناب دریغ نکن متشکر می شوم