شنبه ۳ آذر
بارش شهابی شعری از پانته آ عسکری
از دفتر جزر و مد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ ۱۸:۳۰ شماره ثبت ۴۶۴۱۸
بازدید : ۵۷۲ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب پانته آ عسکری
|
ای روی آفتابِ تو ام آرزوترین
بد مستی از شرابِ تو ام آرزوترین
دنباله دارِ خاطره ات شد خیالِ من
ای بارشِ شهابِ تو ام آرزوترین
در انتظارِ شب.. هیجانِ طلوعِ تو
بارانِ ماهتابِ تو ام آرزوترین
بشکن سکوتِ غربتِ پُرسوزِ عشق را
آهنگِ گامِ نابِ تو ام آرزوترین
بر باد می دهد غمِ تو برگ برگِ عمر
اعجازِ بی حسابِ تو ام آرزوترین
ایهام و استعاره حریف ات نمی شوند
آن شعرِ بی نقابِ تو ام آرزوترین
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار خیلی ممنونم | |
|
درودها استاد سلامت باشید | |
|
سلام و عرض خوشامد | |
|
درودها جناب دژاگه نظر پاک خطاپوش شماست که بی نقص می خوانیدشان و حدس تان هم در مورد آشنایی با موسیقی درست است مشغول آموختن هستم | |
|
سلام و عرض تشکر | |
|
درودها مهربان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.