سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
وآفرین به پشتکارت
معلومه استعدادت برای شعرکلاسیک خوبه
اماهنوز نیازبه مطالعه ی بیشتر قافیه وعروض وآرایه های ادبی داری
غزل باید قافیه ی مشخصی داشته باشه
دربیت اول وتمام مصراعهای زوج
وهمچنین دارای ارتباط عمودی وافقی باشد و
یعنی تا اخرشعر نظم وهمبستگی وجوداشته باشه ودارای مفهوم وبحث مشخصی باشه
کمی شعرتون دچار ازهم گسیختگی است
وزنش هم دچارمشکله
وهمچنین قافیه اش درست نیست
فقط ردیف داره
که اینها باکممی تللاش وچندباربازخوانی شعر درست میشه
البته نباید خدای نکرده دلسرد شی
معلومه تازه کاری
ومن خودمم هم اول بهترازشما شعرکلاسیک نمی گفتم
بسیارتلاش کردم مطالعه کردم نوشتم پاره کردم
تا بلاخره راهکار درست دستم اومد
بازهم بنویس من مطمانم روزبه روز بهتر میشی
می تونی یا تو نت جستجوکنی ویا کتاب بگیری وقالبها رو یادبگیری وآرایه هار و
تاکم کمک را بیفتی مشکلاتت راهم سوال کن ازاساتید
حتمن جواب می دن
موفق باشی شاعرجوان