شنبه ۳ آذر
رویاهای تو در تو شعری از علی رفیعی وردنجانی
از دفتر یاد-داشت نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ۲۰:۱۳ شماره ثبت ۴۶۳۴۴
بازدید : ۴۰۴ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر علی رفیعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیعی وردنجانی
|
چند ساعت دیگه تمومه
تا حس کنم تنها ترینم
بعد از یه عمری زیر این سقف
ثابت نکردی بد ترینم
ثابت نکردی آرزوهات
مثل حبابن ، روی آبن
چند ساعت دیگه تمومه
وقتی که کل شهر خوابن
آغوش تو رویای من بود
رویای بی روح و نوازش
برگرد شاید قسمتم شه
برگرد این بارم ، خواهش
دستای تو مثل پر قو
توو دست من احساس می شه
می گی توو خوابم یا که بیدار
میگم نکن بیدار می شه
هر بار از تو دور می شم
فکر یه رویای جدیدم
چند ساعت دیگه تمومه
خوابی که توو چشمات دیدم
علی رفیعی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
زیبا قلم زدید