جمعه ۲ آذر
اغما شعری از مهدی تاجیک
از دفتر نسیان نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ۰۱:۱۶ شماره ثبت ۴۶۱۵۰
بازدید : ۹۴۲ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب مهدی تاجیک
|
نفسهامو نَشمُر برو خوبِ من ... نذا ( ر ) بیش از این غرقِ دنیا بشم
واسه موندَنم پیله دورم نباف ... بذا ( ر ) فارغ از پیله پروانه شم
بذا ( ر ) سر رو سینم تا باور کنی ... همه حجمم از بوقِ دستگا ( ه ) پره
نفسهایِ مصنوعیه این جسد ... حضورم رو با پنبه سر میبُره
تمومش کن حالا که تنها شدیم ... همین ثانیه بهترین فرصته
با دستِ کی راحت بشم غیرِ تو ... برام مرگ با دستِ تو عزّته
نذا ( ر ) شوک بدن این تنِ خسته رو ... نمون نازنینم ، از اینجا برو
نِمیری اَقلاً چشاتو ببند ... نمیخوام ببینی تو این صحنه رو
هوایِ سفر کرده دلواپسیم ... دلم شورِ بغضِ تو رو میزنه
یکم گریه کن شاید آروم بشی ... چقد ( ر ) این جنازه شبیه منه
نمیخوام بپوسم رو این تختِ سرد ... نمیخوام که مردن برام ساده شه
خلاصم کن از این تنِ لعنتی ... داره این جسد روحمو میکُشه
اَلان یکصدو بیستو یک روزِ که ... منو این اُطاق آشِنایِ همیم
یه دستگا ( ه ) بجا من نفس میکِشه ... شدم حبسِ این بازیِ پانتومیم
نمیخوام تظاهر به بودن کنم ... دیگه خستم از این دلِ آهنی
بکِش سیمِ اونو تا ثابت کنی ... طرفدارِ اون نیستی ، با منی
نذا ( ر ) شوک بدن این تنِ خسته رو ... نمون نازنینم ، از اینجا برو
نِمیری اَقلاً چشاتو ببند ... نمیخوام ببینی تو این صحنه رو
هوایِ سفر کرده دلواپسیم ... دلم شورِ بغضِ تو رو میزنه
یکم گریه کن شاید آروم بشی ... چقد ( ر ) این جنازه شبیه منه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودددددددددددددد
زیبا بوددددددددددددددد
منم ترانه زیاد دارم
اما هیچ گاه توسایت ناب نگذاشتمش
ولی ازاون جایی که خیلی دوست دارمشون
ان شاالله می خوام لابلای اشعارم گاهی منتشرشون کنم