دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
نـم نـمِ باران و ابــــرِ بـی قـــــرار
بویِجانبخشو دلانگیــزِبهار
با فـــرودِ قطرههایش رویِ آب
می شودپیدا به زیبایی حباب یکطرفرنگینکمانیهفترنگ
سویِ دیگـــر رودِ پُر آبی قشنگ
چَهچهِ بلبــل به رویِ شاخســــار
شـُــــر شُـــــرِ آبِ زلالِ آبشـــــــــــار
دشتِ پوشیدهْزِ سُــرخینْلالهها
میدهد جــــانی دگــر دلـــداده را
غصــه و غم را فـــراری می دهد
بـــر دلـــــم امیـــــــــــدواری می دهد
کوهْپُر ازسوسنونسـرینویاس
برلبم جاری شــداز ایــزد سپاس
می رَوَد آخـــر زمستــــانِ وجــــود
می شود اشعـارِشادی را سـرود
بانسیــــمِ روحبخـشی این چنیـن
روحِحــامی باطبیعت شدعجین
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عیدتان مبارک
بهاریه بسیار زیبا و دلنشین
سال خوبی داشته باشید