ینام نگارگرعشق................
...........................................................
تواِی گُــل، دُخترِ گُــل،همسرِ گُــل
تو دَر بـاغِ ولایت، مـــــادرِ گـــــــــل
صفایِ هرچه گل، بِنهُفته درتوست
تو،مفـــهومِ ،مِیِ ســـــکرآورِ گـــل
لطـــافت عـاریَت،گـــل ازتو بگـرفت
تواکســـــیرِ حــــیاتِ هَرپَـــرِ گــــل
جــــهانی گیـرداز،گـــــل زیب وزیوَر
بُوَد،نـــامِ تو،زیب وزیـورِ گــــــــــــل
دَمِ عیســــائیَت را،گـــــل شــناسد
چو،جــان می گیرد ازاو،پیــکرِ گـــل
تواِی،یــاسِ ســــپیدِ بـاغِ هســـتی
عَــروسِ بی نظیــــرِ بســــترِ گــــل
عُروجَـت ،تـا بـه بُســتانِ خُـــــدایی
زده، بَس تـاجـی ازگــل،بَر سرِگـــل
منِ (دیوانـــه) را،تنــــــها دِلــی بود
کــه قُربـان کردم آن را، دَربرِ گـــــل
چــــه بـایــد خوانمت،لایق تر ازخود
تو اِی گـل، دُخترِ گــل، همسرِ گــل
................................................
تابستانِ7 8 (دیوانه)