جمعه ۲ آذر
تکرار شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ فروردين ۱۳۹۵ ۰۲:۴۶ شماره ثبت ۴۵۸۴۲
بازدید : ۶۵۴ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
فریاد سکوت, [21.03.16 12:03]
به نام او که اوست
...تکرار..............
چه تکرار شد خاطرات
چه تاریک شد عهدمان
و چه بی مصرف یاد من
کنون که من شکسته ام مثال خرده های آیینه ای کدر
و چون گلدانی سفالین که ترک خورده بر ریشه های خشکیده عهدمان
و تکرار می شود آرزوهای محال
و تکرار می شود وصال تو اگر چه در عبث
و چه تکرار می شوی در شمارش نفس های خسته ام
درون ظلمت نبودنت
تکرار می شوی درون پرسشی...
که باز طلوع کند آمدنت...؟
کنون که من به خاک شدن رسیده ام
و دیوار ها به سان درختان بی ریشه احاطه کرده اند مرا
و چه سقف کوتهی دارند دیوار های بلند
و چه سخت می شود نفس کشیدنم
و تکرار می شود ای کاش ها
ولی چه ناگزیر............
در محبس ای کاش ها پروازی نیست
بمان کنار انتظار واهی ام
که تکرار شود آمدنت درون عجز من
نیما آسمند 1395/1/2 22:21
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.