شنبه ۲۶ آبان
اولین شرط \ هدایت \ شدن، \ صادق \ بودن است... شعری از علی حاتمیان
از دفتر سلام نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۵۹ شماره ثبت ۴۵۴۳۴
بازدید : ۴۳۴ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب علی حاتمیان
|
هدایت نمی شوم بعد از تو
حتی پس از اعتراف به همخوابی با پروین دختر ساسان؛
و بوف کور شدن در اوج تنهایی...
تو را مرور میکنم و فحش میشنوم از داش آکل؛
بعد از بوسیدن لبهای "مرجان" و کندن پرهای "طوطی" ...
صداقتت را در عشق قبول نداشتم؛
تا قبل از خودکشی در رودخانه مارن فرانسه
که مرا زنده بگور کرد در من...
با ریختن سه قطره خون در حلقم بعد از بلعیدن یک تمشک تیغ دار؛
با من از فواید گیاه خواری حرف نزن
که سالهاست گوشت کلاغ پیر و سگ ولگرد نشخوار میکنم...
دیگر به شاعر شدنم امیدی نیست؛
وقتی حتی تفاوت ترانه های خیام و رباعیات خیام را نمی دانم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.