جمعه ۲ آذر
برای دوستم مهدی (لولی وش) شعری از حامد زرین قلمی
از دفتر خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۱۵ شماره ثبت ۴۵۴۲
بازدید : ۱۲۵۵ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب حامد زرین قلمی
|
من عاشق آن شاهدِ دردانه ی شهرم
در عاشقی اوست که افسانه ی شهرم
دیوانه ترین نغمه سرای شب مهتاب
مستانه ترین نغمه ی مستانه ی شهرم
دل شاد ترین قاصد آن یار قدیمم
غم دار ترین غم کش غمخانه ی شهرم
هم دُرد کش رند خرابات نشینم
هم پادشهِ محفل شاهانه ی شهرم
از بس که پر از باده ی او ساغر جان شد
لبریز ترین ساغر و پیمانه ی شهرم
با مکر و فسون بر لب او بوسه زدم باز
استاد فسون کاری رندانه ی شهرم
حامد به خرابات چنین گفت به گوشم
من شاعرِ شبهای غریبانه ی شهرم
اسفند ماه 89
حامد زرین قلمی
|
|