جمعه ۲ آذر
دوراهیه بحران شعری از وحید کاظمی
از دفتر ازاین حرفهای قشنگ نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ۲۳:۴۱ شماره ثبت ۴۵۳۹۳
بازدید : ۱۲۴۷ | نظرات : ۱۸۰
|
آخرین اشعار ناب وحید کاظمی
|
به نام پروردگار
....
.......
..........
سلام دوستان من برای این ترانه نتونستم اسمی انتخاب کنم راستش دو دل شدم که چی بزارم ممنون میشم زحمت انتخاب اسم این ترانه رو بکشید و یه اسم خوب بهم پیشنهاد کنید .این ترانه بر روی یک ملودی با سبک راک نوشته شده البته آرومه .داستان این ترانه در مورد یک زندگی دو نفره است که متاسفانه به جدایی ختم شده و مرد ترانه ی ما نمیدونه آیا کار درستی کرده یا نه نمیدونه چی میخواد نمیدونه کجاست هم عاشقه هنوز هم از طرف متنفره.
......
..........
بودن یا نبودن مساله این است ،،<شکسپیر>،،
......
ممنونم که میخونید
......
..........
..............
رفتی و من، تنها شدم ،،،تنها تر از، همیشه وو
هم رفتنت ،درد منه،،،،هم، پیش تو ،نمیشه وو
هم جای خالیت تو خونه،،،،روی مخم ،رژه میره
هم حوصله ،ندارمو ،،،،میخوام تو رو، یادم بره
هر روز تو این،خونه دارم ،،،تنها یه گوشه میشینم
به هر طرف ، خیره میشم،،،توهم هاتو میبینم
از وقتی رفتی خواب من،،، بیشتر شده به لطف قرص
آینده چی میخواد بشه ،،،سوال بی جواب نپرس
دو دل تر از همیشمو ،،،موندم باید چیکار کنم
باید به سمت تو بیام،،،،یا که ازت فرار کنم
سیگار و الکل و سقوط ،،،سوغاتیه نبودنت
مساله ی اصلی اینه،،،نبودنت یا بودنت
دلم برات لک زده وو ،،، اما ازت بدم میاد
این دیگه چه اوضاعیه،،،نمیدونم دل چی میخواد
مساله ی اصلی اینه،،،که باشی، یا نباشی، تو
نمیدونم چی بت بگم ،،،بگم بیا ،یا نه ، برو
رو کاناپه نشستمو ،،،تنهایی تخمه میشکنم
میگم قوی باش ،چیزی نیست،،،خودم رو گول میزنم
از وقتی رفتی خواب من ،،،بیشتر شده به لطف قرص
آینده چی میخواد بشه،،،سوال بی جواب نپرس
دو دل تر از همیشمو ،،،موندم باید چیکار کنم
باید به سمت تو بیام،،،،یا که ازت فرار کنم
سیگار و الکل و سقوط ،،،سوغاتیه نبودنت
مساله ی اصلی اینه،،،نبودنت یا بودنت
......
..........
توهم: وهم ،خیال
.......
...........
وحید کاظمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بر ترانه سرای ناب ...برادر ادیبم
شکر که شما وچندتن از عزیزان ترانه سرا که در ناب هستید بسیار عالی می سرایید ....................در بعد اجتماعی -عاطفی -خانوادگی عالی نوشتین..