چهارشنبه ۱۶ آبان
سوگواره شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ۰۷:۵۵ شماره ثبت ۴۵۰۵۹
بازدید : ۸۲۱ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
سه شعراز:خالدبایزیدی(دلیر)
برای سهراب رحیمی شاعری که
ققنوس وارسوخت ودرخاطره ی شمع جاودانه شد
1-
وقتی که رفتی
تمام نگاه غربت وتنهایی ات را
درکاسه ی آسمان
ته کشیدم
تاکه برای تمامی عمر
نگاهت را
داشته باشم
2-
هیچ می دانید:
چراهرشب
هزاران سال است
سیه پوش است
چون هرشبی
ستاره ای راازآسمان اش می کشند
وهرشبی
درسوگ ستاره ای
به سوگ می نشیند
3-
اوازنژادپروانه هابود
پیش ازآنکه
پیرشود
درپیله ی خودمرد
وخاطرات اش را
به شبهای تنهایی شمع سپرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.