سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 11 تير 1403
  • شهادت آيت الله صدوقي چهارمين شهيد محراب به دست منافقين، 1361 هـ ش
26 ذو الحجة 1445
    Monday 1 Jul 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      دوشنبه ۱۱ تير

      رنگ احساس (غزل)

      شعری از

      ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )

      از دفتر شعرناب نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ ۰۰:۵۲ شماره ثبت ۴۴۸۸
        بازدید : ۸۸۲   |    نظرات : ۲۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
      آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )

       

      خسته  گشتم  دگــــر  از زندگي ِ تكــــراري

      كي  زدل  بگسلد  اين  سلسله ي ناچاري؟!!

       

      موج  در موج   بكوبم   كه  صدايـــي  خيزد

      آب  از آب  نخورده است   تكـان   انگـاري

       

      سركشي    مــــي كندم   نفس ِ  سواد آلــوده

      در  ظهور است   چنين  معركه ي  مكـّاري

       

      اي   تنوّع!   تـو  بيــا   روح نوازي   فـــرما

      بوسه اي  چند  نمانـــده   بــه   لب ِ ديداري

       

      اين  جهان ،  نوش ِ موقّت  بـه  طمع   ساييـده

      غافلم   كــــــرده   ز شهد ِ  نگــه ِ   خمّاري

       

      رنگ احساس مرا  سبز كن  اي  جوهر عشق

      جلوه ها   ديـــده ام    از  سبزتن  ِ گلــزاري

       

      سايـــه اي   آن  طـرف ِ جام   نـگهدار ، دادا

      انعكاســـي  كه   ز  تو   هست   سرايد  باري

       

       

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0