سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    قلمت را بردار ...

    شعری از

    حسن علوی

    از دفتر نوای پائیز ... نوع شعر نیمائی

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۵:۲۱ شماره ثبت ۴۴۷۵۷
      بازدید : ۶۱۹   |    نظرات : ۱۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حسن علوی


    هر شبی لایق دیوان غزل خوانت نیست
    دمی امد چو سراغت قلمت را بردار
    لحظه هارا دریاب
    پل احساس بزن از هستی
    تا سراپرده نور
    دم غنیمت بشمار
    شب شعر است عزیز
    شب شوریدگی و شیدایی
    قلمت را بردار
    نقش احساس دلت را حک کن
    بر دل کاغذ عشق
    پاره کن دلبری خاک زمین
    از هوسها بگذر
    سر به بالین خدایت بگذار
    او پر از احساس است
    خالق شعرو غزل
    و سراپا خوبی
    که تورا میخواند ...
    مثل رودی پُره احساس زلال
    سوی او جاری باش
    دم غنیمت بشمار
    قلمت را بردار ...
    94/11/25
    05:12
     
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۷:۵۲
    درود بزرگوار
    نیمایی زیبا و خوش آهنگ خندانک خندانک خندانک
    وحید کاظمی
    دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۶:۰۷
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    درود بر شما
    زیباست
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    قلمت را بردار
    حوریه (دلشید) اسماعیل تبار
    دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۳۲
    درود بزرگوار.. خندانک
    محتوای قشنگی داشت دلسروده تون..
    زنده باد..
    خندانک خندانک
    خندانک
    محسن محمدرضاخانی
    دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۹:۱۰
    پاره کن دلبری خاک زمین

    از هوسها بگذر....افرین ودرود برشما دوست عزیز
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۴۷
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0