شنبه ۳ آذر
تردید شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ۲۲:۳۵ شماره ثبت ۴۴۵۸۱
بازدید : ۶۲۵ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
فریاد سکوت, [07.02.16 10:38]
به نام او که اوست
..تردید..
فریاد یاس گونه انتظار
امید دیدار تو در وهمی بی اعتبار
نشسته ام
تو را سکوت می کنم
تو را به هر نگاه کوتهی درون خویش خلاصه می کنم
گر چه تردید شکنجه ای میان لحظه هاست
میان این شکنجه ها............
تو را میان این همه نگاه هرزه ای رها نمی کنم
همین که مانده ای میان تشنگی هر سراب تو را سپاس
تو را اسیر اشک های تشنه ام نمی کنم
همین عذاب رفتنت....
همین خیال که خفته ای میان دست های دیگری مرا شکست
همین خیال که بوسه می زند به پاکی ات....
مرا از این شکنجه ها رها نمی کند
چه بغض خسته ای میان این نوشته هاست
چه ساده درد می شوم میان این نبودنت
قلم به التماس وصف تو....
مرا در این شکستگی رها نمی کند
به مهربانیت قسم
به یاد بوسه های بی بهانه ات قسم
کنون که رفتنت به لحظه لحظه ها مرا به گور می کشد...
....بدان که مرگ هم تو را ز سینه ام جدا نمی کند
نیما آسمند 2:47 am 1394/11/18
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.