سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر مرتضی اربابی حکم ابادی (مسیح)
آخرین اشعار ناب مرتضی اربابی حکم ابادی (مسیح)
|
سلام گرامی دوستان
دوباره با ویرایش سه کوتاه برای شنیدن نظرات پربار همگی عزیزانم خدمت رسیدم امیدوارم کسی رو نا امید نکنم با تشکر از همه اونایی که منو از یاد نمیبرن و همیشه به فکر من هستند
باز هم مثل همیشه خواهان نقد پر بار همه شما هستم و به گوش جان خریدارم
ممنونم
آسمان هم دیگر ...
به منِ مست ، نگاهی نکند
هیچکس در تهِ افکار و دلش
چو «منم» هست ، نگاهی نکند
همه گویند به من باعثِ مرگ ِ باران
همه گویند ...
منم عاشقِ لُختی عریان
راست گفته است به من...
عابرِ کویِ رندان
شُهرۀ شهر که نه ، شُهرۀ آفاقم من
آنقدر میدانم
که پس از نابترین قصه دورانِ بلوغ...
تا ابد میخوانم
همچو دستی ....خالی
مانده بیرون از خاک
همه آوارگی ام ،
همه بیچارگی ام
تا هنوزم بر جاست
قصۀ دادنِ اصلِ خویشم
تا قیامت بر پاست
امان از دردِ بی درمان
از این افیونِ بد مست
چه بد هیبت ،چه بد هنگام
چه درهاییبه رویم بست
سوارِ بی مـــــــرامِ درد
که نتواند فرار این مرد
سوارِ گرده ات باشد
هزاران مرگ می پاشد
پ.ن .....طبیعت بلوغ از دست دادن است
والعصر - اِنَ الاِنسانَ لَفی خُسر
مرتضی اربابی حکم آبادی (مسیح)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.