سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
چاره ی کار همراه شدن با قایق سپهریست
پشت دریاها شهریست
قایقی بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاید ساخت
سلام مهدی
بارک االله خیلی خوبه
پانوشت هم که دیگه نورعلی نور
هزاران افرین
وصدهزاران افرین به شهامت وشجاعتت که بااین سن کمت
ازچاقوی نقدهم نمی ترسی
ان شاالله که بیشترازاین شاهدموفقیتت باشیم
حس وحالت عالیه وپشت شعرت هم اندیشه های محکم وقشنگ هست
در قلب شهری گیر کرده ام
که قاشق هایش شب و روز
با چنگال ها سر ستیز بر می دارند
غافل از اینکه
هردو برای یک کار ساخته شده اند
تاهمین جا خودش یه شعره کامله
ولی از این بند به بعد کمی دچار
ازهم گسیختگی شده شعرت
واین جمله
عطر مرگ ابریست که در بلای سرم مدام می بارد
زیادازلحاظ لفظ ومعنا قوی نیست وخوب نرسونده منظورتو باعث شده شعر دچار شکستگی شه وازموضوع دورت کنه
ازاینجا به بعدهم خیلی قشنگه اماخودش بازیه شعرمجزاست
ودارای مفهومی کامل ومستقل ازشعراولی
برای اینکه بهترم شه
می تونستی به جای اون جمله که گفتی عطر مرگ .........
اینجوری شروع کنی
مرگ می بارد از آسمان
و صدای قرچ و قرچ شکستن بال پروانه ها
چونان موج غم از پشت دیوار به سرم می خورد
وقتی که زنجیر آزادی تنم را خراش می دهد
وقتی مادرها در لالایی خودشان خواب می روند
وقتی تو یا تو برایم جز هوس چیزی نیستید
چاره ی کار همراه شدن با قایق سپهریست
پشت دریاها شهریست
قایقی بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاید ساخت
درکل خیلی خیلی قویه احساس شعرت مهدی عزیز
فقط باید دقت کنی که ازموضوع اصلی دورنشی
وشعرحول یه محور وموضوع باشه
وارتباط عمودی وافقی راحفظ کنی تاپایان
موفق باشی شاعر