چهارشنبه ۳۰ آبان
|
دفاتر شعر آرمین اسدزاد (الف)
آخرین اشعار ناب آرمین اسدزاد (الف)
|
خیلی کلافه م
حسی واسه هیچ کاری ندارم
باز رو تختم نشستم...
اَه! این روتین کُشنده س!
دستمه کتابی از مارکس
ولی خوندنم نمیاد
فقط سیگار سیگار...
من و سیگارم و فندک
سه تا ضلع مثلث
اوه... زیرسیگارم هست
پس شدیم مربع
اگه این حجم کلافه
زود ازم دست برنداره
ترکیب حجم و مربع؟
هه هه... پنج تایی میشیم مکعب!
منعکس میشه صدامون
نفسامون
برمیگردن به خودامون
نه که تو خالی باشیم!
لبریز و پُریم ما
ولی اما
فقط یه مکعبیم ما
تو بگو آخه چطوری
چطور دریارو دوغ کنیم ما؟
حالا دریارو بیخیالش
خودمم رَد دادم اینگار
نمیدونم شعر میگم
یا مُشتی شِر و وِرَن اینا؟!
ولی جداً حالا خداییش
فقط من اینجورم یا...
نکنه هَمَمون مکعبیم ما؟؟؟
.
.
.
صرفاً یک بداهه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
..............................................................