چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر روح الله سهرابی ( امید )
آخرین اشعار ناب روح الله سهرابی ( امید )
|
منت دلبر
عاشقان را منت دلبر کشیدن عار نیست
سوز عشقشان بر دل کمتر از نار نیست
درد عاشق را عاشق میداند و بس
ورنه هیچ عاشقی بر معشوق سربار نیست
در نظر عاشق یگانه است معشوق
در عالم عشق نظیر یار هیچ یار نیست
رنج عشق خاریست بر دل این عاشق
خاری که نخل دارد در نظرش خار نیست
آن که عاشق میشود مستو دیوانه میشود
فریاد زدن عشق بر دیوانگان جار نیست
درد دل نوشتن روی کاغذ کار هرشب است
بر عاشقان کاری بهتر ز نوشتن کار نیست
منه عاشق در دلم هوای معشوق می وزد
هوایی جز عشق دیوانه وار نیست
(امیدا) درد دل کردن دلت با خودش بهانه است
طبیبی بهر درمان بهتر ز دلدار نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.