پنجشنبه ۲۴ آبان
بچه لات... شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ۲۳:۲۵ شماره ثبت ۴۴۰۳۰
بازدید : ۱۳۹۷ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
گریه ها دارم سرم عادت به زانو کرده است
اولین بیت غزل یادی ز بانو کرده است
بچه لاتی هستم و بعد از گذشت سالها
تیغ ابرویت مرا دلتنگ چاقو کرده است
با لب زنبوری اش وز وز کنان و بی خبر
کنج ایوان لبم اهسته کندو کرده است
َشهوتت را با حیا مخفی نکن اسوده باش.. .
سستی اندامتان دست تو را رو کرده است
سینه ات ازبس که خاکش نرم و حاصلخیزبود
وسعت پیراهنت را باغ گردو کرده است
با دلی بشکسته بازم آب مهرت می دهم
کوزه ای هستم که با درد ترک خو کرده است
یک سخن گفتی زهند و من به خالت سوختم
تففف به انکس طوطی ما را سخنگو کرده است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.