جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب وحید کاظمی
|
به نام پروردگار
......
.........
......
بعضی وقتا آدم یه جوری عاشق یه نفر میشه که انگار طلسم جادو شده و بنده ی طرفه کلا اینا که اینجوری عاشق میشن دیگه اون آدم سابق نیستن طرف یه نگاه کرده بهشون بعد یه اجی مجی لاترجی بعد هم یه مجنون جدید به اجتماع تحویل داده
این ترانه هم با همین موضوع نوشته شده
ریتمی آروم بر روی پیانو
تقدیم به خوبان
.....
........
.....
تو ای ساحره ی زیبا ،،با اون چشم پر از جادو
نمیشه بیخیالت شد،، همه فکرم تویی بانو
برام بازم بخون از عشق ،، از اون وردای رویایی
تمومه آرزوم اینه ،،، ببینم باز اینجایی
بیا جادوگر قلبم،، بیا ای بهترین رویا
بزن زنگ و برقص امشب ،،بیا بامن بیا تاما
طلسمم کن که تسلیمم،، طلسمت اوج دنیامه
طلسم بندگیه تو ،، همه رویای شبهامه
تو ای ساحره ی زیبا ،،اسیرم کرده اون چشمات
نمیشه از تو برگشت و نمیشه بد بشم باهات
انرژی داره دستاتو ،،صدات مثل نسیم آروم
نگات کانون آرامش ،،همینه عاشقم خانوم
ببین بازم کف دستام ،،نشسته عکس جذابت
یه کار میکنی هرشب،، بیام آروم توی خوابت
تو هر فالم تویی بانو،، تو هر قهوه تو استور لاب
تویی جفتم ،تو هر فالم ،میون کاسه ای از آب
توی ملک سلیمان و تو هر معبد و اهرامی
نوشته اسمتو با ناز ،، تو جادوگر زیبامی
من از عشق تو سر میرم،، سر از پاهام نمیشناسم
تو هر کابوس و هر رویام،، فقط من تو رو میخواستم
بیا بازم به سحر خود،، با جادویی که میدونی
بکن روزامو با ارزش ،، بگو پیشم تو میمونی
.....
.......
......
وحید کاظمی
....
استورلاب:وسیله ای که فال گیران در قدیم از آن استفاده می کردند
ظرف آب ، قهوه و کف دست و همچنین باز کردن سر کتاب از رایج ترین فالهایست که این روزها از آن استفاده میشود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه های شما خوب هستن وبا نظر استادجلالی هم موافقم ...
سبک نوشتن شماراهم دوست دارم...امید که بازهم بسرایید وما بخوانیم ولذت ببریم.............................