يکشنبه ۴ آذر
مجرم شعری از پویا نعمت الهی
از دفتر خاطره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۳۲ شماره ثبت ۴۳۹۷۶
بازدید : ۸۶۲ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب پویا نعمت الهی
|
"مجرم"
زندگی بعد از تو بدجوری شرورم کرده است
خواستن جرم است وقتی از تو دورم کرده است
تا بدست آوردنت با هر کسی جنگیده ام...
بچه ام اما خیال تو جسورم کرده است!
کوچه ی معشوق که حافظ از آن گفته...منم!
عاشقت هرکس شده, عمری عبورم کرده است
دوستم داری و این زیباترین حال منست;
"یک نفر در ذهن خود هر شب مرورم کرده است"
این تفاهم ها که می گویند یعنی ما دوتا...!
از خدا متشکرم که با تو جورم کرده است
اینکه هستی اینکه هستم اینکه ما مال همیم...
تا دوباره دیدنت سنگ صبورم کرده است
خواستن جرم است وقتی از تو دورم کرده است
زندگی بعد از تو بدجوری شرورم کرده است!
پویا نعمت الهی”سینا“
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و امید بخش بود