يکشنبه ۴ آذر
نقطه چین شعری از پویا نعمت الهی
از دفتر خاطره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ۱۶:۱۱ شماره ثبت ۴۵۳۰۴
بازدید : ۶۱۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب پویا نعمت الهی
|
یک خط نوشت, بعد سه تا نقطه چین گذاشت
نه جای شک گذاشت نه جای یقین گذاشت!
من صادقانه حسّ خودم را نوشتم و ...
آمد میان دفتر من آفرین گذاشت
آمد جلو, جلو...نه... جلوتر! وَ ایستاد
با این عمل مرا وسط کفر و دین گذاشت!
آغوش باز کرده و با بازوان خود...
من را دوباره بین بهشتی برین گذاشت!
این بار خواستم که بگویم " تو را چقدر.....
مهلت نداد و حرف مرا بر زمین گذاشت
میخواست مطمین بشود عاشقش شدم
روی دلم وجب به وجب ذره بین گذاشت
نه جای شک نبود... یقین کرد عاشقم
یک خط نوشت, و بعد سه تا نقطه چین گذاشت!
پویا نعمت الهی "سینا"
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.