جمعه ۲ آذر
بیداری شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ ۰۴:۰۲ شماره ثبت ۴۳۹۱۳
بازدید : ۵۷۳ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
فریاد سکوت, [25.12.15 09:16]
نیما آسمند Asmand, [25.12.15 09:11]
به نام که اوست
کنون که در حصار جهل خویش ..
ز دست خویش اشک شدم ....
بدین رسیده ام....
نگاه من به خلقتت همیشه اشتباه بود
اگر که دل خوشم به تو ....
به یاد آن تبسم است
شکر به این حصر کنم
به من رساند نگاه من به خلقتت همیشه اشتباه بود
شکر به این حصر کنم
گشود چشم بسته را
چگونه دل خوشم به تو...
سکوت فریاد دل است
منزهی به چشم من
ولی بدان که دل شکست
برون کنم دگر تو را ز سینه ام
که سینه جای عاشقیست نه جای تو
که حصر من ...
مقدس است برای من بدون تو
تن به این حصر سپارم
به شکستگی ببالم
کنون که وقت رفتن است
سخن کوتاه کنم
به یاد ان تبسمت
بدون تو.....
وداع آغاز کنم
نیما آسمند 1394/4/3 19:00
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.