شنبه ۳ آذر
اعجاز تو شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ ۱۷:۴۲ شماره ثبت ۴۳۸۳
بازدید : ۸۹۶ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
باز می خواهم شبی دیگر به بر ناز تو را خیره بر چشمان خود چشمان غماز تو را تا فراموشم شود از دل غبار بی کسی باید اندر بر کشم اندام طناز تو را
شمس از خجلت فرو پوشید سر اندر نقاب تا بگفتم قصه چشم شرر ساز تو را می نهد دین و دل و جان هر که بیند روی تو زین سه گر فارغ نشد ، نادیده اعجاز تو را
شاهدی می گفت جانا چشم پوشیدی ز ما گفتمش من عاشقم ،منجمله اغماض تو را
دوش میگفت آن لبت رازی ، که بی ما هم خوشی خوش به اینم که کنون لایق شدم راز تو را
کار بلبل نیست وصف جلوه زیبای گل می زند چَه چَه غم ِ فقدان ِ احراز ِ تو را
جلوه ات هر کو ستاید نور چشم ما شود می نهم بر چشم خود عشاق سرباز تو را
شرح حسنی و دو چشمت کرده ایجاز عشق را عاشقم تا عمر باشد ، شرح و ایجاز تو را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.