ترجیع بندی تقدیم به قلب نازنین صاحب الزمان (عج)
ای خسرو خوبان که تمنای تو داریم
نومید ز غیریم و تولای تو داریم
با عقل فرومایه معمای تو داریم
آلوده رنگیم و مصفای تو داریم
یاری بده مارا که تو یارای جهانی
لطفی کن و بنمای رخت از چه نهانی
ای مونس جان کی شب هجران به سر آید
وین مرغ به وجد آید و زافغان به در آید
از درد و غم خویش به زندان ظفر آید
با یاد تو با خیل هَزاران به پر آید
یاری بده مارا که تو یارای جهانی
لطفی کن و بنمای رخت از چه نهانی
مجنون صفتانیم که با عشق تو مستیم
حلاج وشانیم که پیمان تو بستیم
بندان بگسستیم، با یاد تو جستیم
از قید زرو زور جز غیر تو رستیم
یاری بده مارا که تو یارای جهانی
لطفی کن و بنمای رخت از چه نهانی
عمری است که دل در خم ابروی تو داریم
بگذشته زجان چون هوس کوی تو داریم
از بتکده بیزار و نظر سوی تو داریم
چون قطره آبی طلب جوی تو داریم
یاری بده مارا که تو یارای جهانی
لطفی کن و بنمای رخت از چه نهانی
باز آی که با آمدنت پیر جوان است
ویرانه صد ساله به لطف تو جنان است
از هجر نگارا همه در سوزو فغان است
از پرده برون آ صنما وقت و زمان است
یاری بده مارا که تو یارای جهانی
لطفی کن و بنمای رخت از چه نهانی
تا چند نشانی گل از خار بجویم؟
از لعبتگان محرم اسرا بجویم؟
از کور و کرو دیو و دد اخبار بجویم؟
آن به که نشانی فقط از یار بجویم
یاری بده مارا که تو یارای جهانی
لطفی کن و بنمای رخت از چه نهانی
دکتر علیرضا نصیرازده