سلام خواهر گرامی بی تعارف واقعاً احساستان را ستودنی نگاشتید حسن انتخاب شما در مورد تصاویر اشعار زیبایتان واقعاً ستودنیست تصاویری با ارتباط کامل با جملات پر از احساس شما آفرین خواهر ارجمند...
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.