يکشنبه ۲۷ آبان
دروغْ نامه شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ۰۳:۰۷ شماره ثبت ۴۳۶۸۳
بازدید : ۵۱۳ | نظرات : ۵۱
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
مدّتی هست به این فاصله عادت کردم
به عبور تو و آن قافله عادت کردم
شادم و فارغم از هر غم و بی حوصلگی
به شب و روزِ پر از حوصله عادت کردم
دیر گاهی است که دیگر نکنم ناله و آه
به نوا های خوش و هلهله عادت کردم
دیگر از یاد و نگاه تو دلم راحت و قرص
به نلرزیدنْ از این زلزله عادت کردم
ساحل آرام شد و موج غم از تاب افتاد
من به آرامش این اِسکله عادت کردم
گرچه ایننامهپراز لافوگزاف است،ولی
به دروغ و به سکوتْ از گله عادت کردم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
من به آرامش این اِسکله عادت کردم............................