سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
هنوز به عشق یاران هستیم
قسم به دو زلف ساقی
هنوز با خوبان رو یان هستیم
خمره ها و پیمانه ها در حال مستی
شکستیم آری
اما هنوز بر عهد خود
با ساقی و مستان هستیم
گرعقل رو به هوشیاری نمود در میخانه ما روزی
به حق دست و پای آن را به زنجیر غمزان بستیم
سحر هنگام،
سیرتش را به گوش افلاکیان رساندیم
هراسان نباشند
یاران دیرین و دلبسته ما
که بر عهد و پیمان خود با پیر مغان هستیم
فکری بیا و کم شکوه کن از جفای یاران مدام
صبوری پیشه کن، بنوش از سر چشمه حیوان تمام.
بداهه 31/7/2012 دانمارک-کپنهاک
حضرت پیر گرانمایه خدمتگزاریم همین