جمعه ۱۱ آبان
خواب های رنگی ام ، بیدار شده اند ! شعری از مسعود احمدی
از دفتر خمیازه های شبانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ۰۱:۳۲ شماره ثبت ۴۳۶۰۱
بازدید : ۴۸۲ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب مسعود احمدی
|
ایستاده ام
زیر رنگین کمانی بزرگ
که از جنگل
به شالیزار پُل زده است
تا فریاد بر آورم :
دوستت دارم
اندازه ی رودخانه ای بلند
که بوسه های کوه را
به دریا می رساند !
می شمارم
تقویم ها را
در انتظار بهار
چونان کویری
که هوای باران
در سینه اش تیر می کشد !
گِرِه کور از ابرو بگشای نازنین
کمان کشیده ات را
بر من ببخش
تا پرتاب کنم
خود را
میان آغوشی
که نقطه چین خواب های رنگی ام را
پُر کرده است !
اکنون :
گُم شده ام
من
در
مردم
چشم هایت
مردم
در
من
گم شده اند !
یازده دی ۹۴ مسعود احمدی. تهران
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
که هوای باران
در سینه اش تیر می کشد !................................