سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    تمنا

    شعری از

    مرتضی ملایی (نسیم)

    از دفتر شعرناب نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ۲۳:۱۱ شماره ثبت ۴۳۴۴۸
      بازدید : ۴۷۰   |    نظرات : ۱۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مرتضی ملایی (نسیم)
    آخرین اشعار ناب مرتضی ملایی (نسیم)

    تنهایی تنهایم گذاشت و نیامدی
    بغض های شبانه ام دفن شد و نیامدی
    دنیا زندانم شد..اما نیامدی..
    این بهار هم گذشت و نیامدی
    به اوج قعر رسیدم..نیامدی
    .
    .
    بیا که از نفس افتاده و در راه مانده ایم..
    بیا که دلیلی برای صداقت وجود ندارد
    بیا که امید به آمدنت امیدوار است
    بیا که دل به پاییز سپرده ایم
    بیا که قاصدک هم از تو خبر می گیرد..
    بیا که دگر رویای نمانده که غارتش نکرده باشند...
    بیا..تمنای وجودم...فقط بیا

    (اللهم عجل لویک الفرج)
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    احمدی زاده(ملحق)
    جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ۱۶:۱۰
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۵۱
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    درود برادرخوبم
    شعربا احساس وزیبایی بود خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    صفیه پاپی
    جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ۰۷:۲۰
    .................. خندانک خندانک خندانک ......................
    درود همشعر خوبم خندانک
    زیباااا بود خندانک خندانک
    ماجور باشید خندانک
    .................. خندانک خندانک خندانک ......................
    موشی در خانه صاحب مزرعه تله موش دید !
    به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد
    همه گفتند : تله موش مشکل توست به ما ریطی ندارد !
    ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید !
    از مرغ برایش سوپ درست کردند !
    گوسفند را برای عبادت کننده گان سربریدند !
    گاو را برای مراسم ترحیم کشتند !
    و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه میکرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد !!!
    خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0