شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
عشق هایی که در خیابان است
همه پوشالی و پر از ننگ است
عشق پاک و قدیمی من و تو
باز دیدی چقدر پر رنگ است
عشق یعنی همیشه یکرنگی
یک دل پر صفا به هم دادن
چشمهایت همیشه دریایی
گفته ام بارها که حرف دلم
تو عزیزی همیشه زیبایی
کاش آهی که میکشم از دل
دل بی مهر تو بلرزد
تا بدانی همیشه دل تنگی
دل تو عاشقی نمی داند
من بگویم ز فصل سرد دلم
تو بگویی زگرمی بازار
با وفا عشق ما قدیمی است
پس چرا می دهی مرا آزار
در کلاسی که درس می خواندم
گفت با من معلمم این حرف
عشق هایی که در خیابان است
زودتر آب می شود از برف
حال عمرم گذشته و دیدم
درس جبر زمانه را خواندم
عاشقی درس پر مشقت بود
من به پای وفای تو ماندم
نامه هایی که پر زتزویر است
متنشان را دگر نمی خوانم
منتظر هم دگر نمی مانم
دلبرم، آرزویم، امیدم
حرفهایت دروغ و تکراری
و دلم را که عاشق پاکی است
تو کشاندی به مرز بیزاری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.