دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
برقِ نگاهــــت دلِ مــــــا را ربــــود
پنجره یِ عشق به رویم گشود
هـــر سخنِ پـــــُر زِ محبت ٬ زدود
هرچه غم وغصه دراین سینه بود
گوشه یِ چشمی که به ماکرده ای
در دلِ من ولـــــوله بر پا نمــــــود
داده تورا سیـنه یِ لبریزِ عشق
خلقِ تو را ٬ خالقِ یکتــــا ستود
گشته یکی جـانِ من وجانِ تو
کورشَوَد چشمِ بخیل وحسود
زندگیم بود پُر افسـوس و غم
گر دلِ من گرم به مِهــرت نبود
کارِ مــنِ عاشـــــق و دلــــداده ات
گشتْ دراوصافِ توکشف وشهود
بر دلِ من ثبت شـــــــده نــــامِ تو
تاکه شوی شــادبه وقتِ ورود
از تَهِ دل حــــامیِ شیــــدا کنون
یک غـــزلِ عشق برایت ســـرود
هستی وجانم به فــــدایِ توباد
نیست بجزعشـقِ تودرتاروپود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.