آسمان میهنم روشن شده
آسمان میهنم از پرتو او روشن است
روشنی در چشم یعقوبان او پیراهن است
منبع نور هست مشهد ، شیعیان مشتاق او
نور پاره از خدا درشهر مشهد مد فن است
نور چشم مصطفی (ص) هم پاره ای از پیکرش
دوستان را دوست باشد دشمنان را دشمن است
با ادب باش و ضریحش را ببین با چشم خاص
دست زهرا (س) برضریحش ، حالت بوسیدن است
نور رحمت از خدا در این مکان بسیار هست
هرچه میخواهی طلب کن این مکان را ممکن است
احترامی خاص دارد این مکان قدس را
فیض رحمت این مکان راهمچنان یک خرمن است
سجده شکری بکن قدر خودت را هم بدان
نور حق در این مکان در حالت باریدن است
آمدی مشهد به دیدارش ؛ بکن شکر خدا
کن توجه این مکان راهم سعادت معدن است
این مکان را نور رحمت کاشته اند خیلی زیاد
خوشه می چیند از آن ؛ هر کس که خیلی مو من است
آن بهشتی را خداوند وعده داده مو منین
شک ندارم این مکان یک باب از آن را اتقن است
خواهرش اورا ندید ، در شهر قم رحلت نمود
از وجودش شهر قم هم یک مکانی ما من است
آرزو گمنام دارد تا شود زوٌار او
آرزویش در دل و ازچشم اشک افشاندن است
دوشنبه بیست سوم آذر نود چهار.