دوشنبه ۲۸ آبان
سه گام خلقت شعری از صادق عماری
از دفتر من و تو نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ۱۵:۵۲ شماره ثبت ۴۳۰۳۳
بازدید : ۵۸۴ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب صادق عماری
|
دفتر من و تو
سه گام خلقت
دیدم این خلقت،وهستی بس شگفت وبا نظام است
پرسشی کردم که ، آیا از برایش یک ختام است؟
ابتدا، اشیاء عالم ، از عدم یابند هستی
یک زمانی در بقا هستند ، اما بی دوام است
چونگه آنان سوی خالق بعد از آن برگشت دارند
محرزاست و این روندی بس مکرر از سه گام است
شک ندارم، خلق و ماندن ، یا که رفتن، از خدایم
یا که خلقت، علتی دارد، و از بودش مرام است
این زمان بر ما اثر دارد نه بر رب قدیرم
کل هستی هست و خواهد بود در ماندن مدام است
شک ندارم اینکه خالق از عدم آرد خلایق
مغفرت از او طلب کردم، و این از من سلام است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.