سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      دانشجو

      شعری از

      سجاد صادقي

      از دفتر مشق عشق نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۱۲ شماره ثبت ۴۲۷۷۵
        بازدید : ۴۴۵   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سجاد صادقي
      آخرین اشعار ناب سجاد صادقي

      خار بودم خواستم تا گل کنم خوشبو شوم
      درس خواندم تا که شاید با کسان همسو شوم
      جوجه اردک بودم و زشت شبیه قصه ها
      آرزو میداشتم تا لحظه ای یک قو شوم
      دختر همسایه مان کارش درست و بیست بود
      غبطه میخوردم به حالش خواستم چون او شوم
      من دلم میخواست پیش این و آن پیچیده و ...
      مثل یک مجهول در مجهول ، تو در تو شوم
      من شب و روزم همه صرف کتاب و درس شد
      این دلیلی شد که من دور از همه کم رو شوم
      پیش چشم این و آن من بارها جای کباب !!
      رد شدم از امتحان تا کتلت و کوکو شوم
      چشم هایم را دو دستی دادم و اما سرم
      فسفرش را سوخت تا من عالمی بی مو شوم
      این غزل حرفش همین است که در عمر گران
      من چقدر زجر کشیدم تا که دانشجو شوم

      پ ن : روز دانشجو مبارک
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0