يکشنبه ۲۷ آبان
بیا.... شعری از ش سپیده ی صبح
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ۲۳:۳۰ شماره ثبت ۴۲۴۲۸
بازدید : ۴۹۰ | نظرات : ۵۰
|
آخرین اشعار ناب ش سپیده ی صبح
|
به نام خداوند بخشنده مهربان
****سلام لطفا نقد
نخل ها ز سوز گرما
لب گزیدند
برگ های نخل هم از سر بریدند
سوز گرما انچنان با نخل ها کرد
اشنا مهرِ تو محشری در دل ما کرد
خرما گشتند......
رسیده شدنده
رطب ها قبل خرما چیده شدند
حتی خارک های زرد تابستان هم به دست ها
رسیده شدند!
پس چرا نمی رسند عاشقانه های تو باز هم
بیشتر از آن عاشقانه های من رسیده شدند!
میگویند عشق را تو صادر کن ،به کشور دوست!
نمی دانند چه مزه تلخی میدهد این دلتنگی که از ان من است !
خرمای من!
رسیده شو بیا
حالا هم اگر نیامدی
در پاییز
با انارها بیا ،ترش شیرین ملس ...
فقط بیا
مرداد 94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.