يکشنبه ۴ آذر
شعر یعنی شعری از حسين زرتاب
از دفتر نبوغ سبز نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ۲۳:۵۶ شماره ثبت ۴۲۰۹۸
بازدید : ۴۴۰ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب حسين زرتاب
|
339-شعر یعنی...
مصرعی بودند
همه شعر ها، روزی
مصرع ها، واژگان آواره
در زبان و ذهن شاعر ها
سعی بین صفا تا مروه
شاعران،
شاعران گمنامی
شاهدان،
عاشقان رویا ها
شاعران، گمرهان فردا ها
طالبان عشق، آزادی
شعر در مسلخ فروپاشی
دشنه ها در تن و زبان دارد
حسرتی، آه، افسوسی
هم فسون، هم نیاز افسانه
بی بدیل است گاهی شعر
ناب، چون کلام وحیانی
گاه هیچ، پوچ، بی مطلب
بی هنر،
بسان سنگی سرد
در مسیر رفتن و پویش
جاری عدالت، آزادی
در ره شراب ربانی
شام آخر بود یا اول؟
مطلبم کمی شده گمره
شعر ها اندکی چرا بی ربط
حسین زرتاب-1394/8/21
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.