دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
مُردَم وزنده شـدم دوش٬کَس آگاه نشد
ازغم آکنـــده شدم دوش٬کَس آگاه نشد
چشــمْ گـریان شدودل ازغمِ بیحدترکید
دشمنِ خنده شدم دوش٬کَس آگاه نشد
درمصـــــافِ غــــم ودردِدلِ من باشــــــــادی
بازبازنــــــده شـــــدم دوش٬کَس آگاه نشد
دلِ بشکســـــته وناامیـــــــد ویأس آلــــــوده
بهــــــرِآینـــده شــــدم دوش٬کَس آگاه نشد
ازهمـــهْ کـــــــرده وناکـــــــــردهْ وکُلِّ عُمـــــــرم
من سرافکنده شدم دوش٬کَس آگاه نشد
پیـــشِ چشمم رژه رفتنــد٬همهْ اعمـــــــــالم
زاربیــــننده شـــــدم دوش٬کَـس آگاه نشد
عُقـــده شدخنجـــرِتیـــزی که بریده رگ را
مرغِ سَرکَنده شدم دوش٬کَس آگاه نشد
حامیم من٬همهْ اندوه وغمی جان فرسا
دردِپاینـــــده شــــدم دوش٬کَس آگاه نشد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.