جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر الهه نصیری زاده (وفا)
آخرین اشعار ناب الهه نصیری زاده (وفا)
|
اول یک رشته از موهای مرا
محکم در دستت بگیر
و بعد مرا ببوس
آنقدر که بوسه های تو
مرا به اوج می برند
می ترسم مثل بادبابکی که نخش رها شده
در بی کران آسمان ها گم شوم...
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب بسیار ممنونم بانوی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.