شنبه ۳ آذر
سازمخالف شعری از مسعود مالمیر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۷:۴۷ شماره ثبت ۴۱۸۵۱
بازدید : ۴۳۱ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب مسعود مالمیر
|
تحمّلم تموم شده میخوام بدون تو برم
دیگه نمیخوام حتا من یه لحظه بت فکربکنم
دیگه نمیخوام ازغمت گوشه نشینه خونه شم
میدونی که سنگه دلت نذار که من دیوونه شم
برو که من دیگه میخوام تنها تو این دنیا باشم
عشق اگه رویای خوبه میخوام که بی رویا باشم
دردو غصه هرچی که هست میسازم بعد ازاین باهاش
ساز مخالف میزدش افتاده بودم از نگاش
دیگه نمونده رغبتی ای سرنوشت چقد بدی
اینروزا آشوبه دلم لعنت من به زندگی
*دیگه نمونده رغبتی ای سرنوشت چقد بدی
از حال من بی خبری ای روزگار لعنتی*
میگن عاشق وقتی میشی دل میکنی از همه چی
حفظ بکنی رابطتو هرجوری هس، هرروشی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.