سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        آیین و قبله گاهم – ناز بانو ناز بانو

        شعری از

        حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

        از دفتر دفتر اول : یاد یار نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۱۶ شماره ثبت ۴۱۶۸۹
          بازدید : ۵۳۸   |    نظرات : ۱۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

         هزار و یک ترانه
         دفتراول: یاد  یار
         نام ترانه: آیین و قبله گاهم – ناز بانو  ناز بانو
         تقدیم به: ناز بانوی خیال من
         
        **
         ناز بانوی ناز من- ناز بانو -ناز بانو
         شهر بانوی کاخ من- ناز بانو – ناز بانو
         ناز بانوی نگاه م  – ناز بانو ناز بانو
         ناز بانوی صدایم- نازبانو ناز بانو
         **
         ناز بانوی نوایم- ناز بانو ناز بانو
          ناز بانوی چشایم- ناز بانو  ناز بانو
         تار و پود جان من- ناز بانو ناز بانو
         تو غنچه ناز من- ناز بانو ناز بانو
        **
         ملودی ه ساز من- ناز بانو ناز بانو
         کبوتر ناز من- ناز بانو ناز بانو
         تو بال پرواز من- ناز بانو ناز بانو
         پروانه ناز من- نازبانو ناز بانو
        **
         پروانه باغ من- ناز بانو ناز بانو
         خاتون قصه هایم- ناز بانو ناز بانو
         شکوه و آغاز من- ناز بانو – نازبانو
         اول و پایان من- ناز بانو – نازبانو
        **
         هم  خورشید و هم ماه م – ناز بانو- ناز بانو
         تو شوق گریه هایم – ناز بانو ناز بانو
         تو سوز  ه ناله هایم – ناز بانو ناز بانو
         آیین و قبله گاهم – ناز بانو  ناز بانو
        **
         حسن بذرگری(آیین)
         نوضیحات: سرایش94/8/5- بدیه-  ناتمام
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0