شنبه ۳ آذر
تعبیر شعری از مسعود مالمیر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ۰۷:۱۳ شماره ثبت ۴۱۶۷۹
بازدید : ۲۵۸ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب مسعود مالمیر
|
دیگه بسه از تو گفتن از دلم طعنه شنفتن
تو بهار خود تاکیدن تو خزون تو شگفتن
دیگه بسه با تو بودن بی دریغ و ساده بودن
واسه قلبی که نلرزه حیف از این افتاده بودن
من غرورِ شیشه ی مو پیش پای تو شکستم
غافل از هرچی که باختم دل به فردای تو بستم
گفتم این تعبیر عشقه که پریزادم تو باشی
فکر اون روزی نبودم بعد عمری بی وفا شی
سهم من از تو چی بوده لحظه های تیکه بر باد
گریه های بی سرانجام خنده های رفته از یاد
حالا از خودم گریزون نه بهارم نه زمستون
واسه عشق بی خریدار قیمتی نداره مجنون
2/4/1393
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.