دوشنبه ۵ آذر
خط خطی های ذهن خسته شعری از عاطفه فلاح
از دفتر اشک ها و لبخندها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۳۳ شماره ثبت ۴۱۵۳۸
بازدید : ۱۴۹۱ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب عاطفه فلاح
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.