جمعه ۲ آذر
زندگی در عمق چشمان تو معنا می شود شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۲۷ شماره ثبت ۴۱۴۹۵
بازدید : ۹۵۴ | نظرات : ۶۵
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﺭ ﻋﻤﻖ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺗﻮ ﻣﻌﻨﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﭼﻮﻥ ﻣﯿﺎﻥ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺖ ﻋﺸﻖ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﻏﺼﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﻣﯿﺮﻭﺩ ﻫﺮﻟﺤﻈﻪ ﺑﺎ ﯾﺎﺩﺕ ﻋﺰﯾﺰ
ﺗﺎ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﺎﺯﻭﺍﻧﺖ ﭘﯿﮑﺮﻡ ﺟﺎﻣﯿﺸﻮﺩ
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﻨﻮﺯﻡ ﺧﻮﺏ ﻣﻦ ﮐﺘﻤﺎﻥ ﭼﺮﺍ!
ﻗﻠﺐ ﻣﻦ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﯽ ﺳﺮ ﻭ ﭘﺎﻣﯿﺸﻮﺩ
ﺗﺎﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﺭﻋﻤﻖ ﺟﺎﻧﻢ ﻣﯿﺴﺮﺍﯾﻢ ﺷﮏ ﻧﮑﻦ
ﺑﺎﻭﺭ ﺳﺒﺰ ﺧﯿﺎﻟﻢ ﻏﺮﻕ ﺭﻭﯾﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﺻﺒﺮ ﺑﯽ ﻫﻤﺘﺎﯼ ﺩﻝ ﺍﺯ ﺣﺪ ﻣﺮﺳﻮﻣﺶ ﮔﺬﺷﺖ
ﺍﺧﺮ ﺍﯾﻦ ﯾﺎﻏﯽ ﻣﯿﺎﻥ ﺷﻬﺮ ﺭﺳﻮﺍ ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﺳﺨﺖ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺪ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺑﺮ ﺗﻦ ﺑﯿﻤﺎﺭ ﻣﻦ
ﻧﺎﺯ ﮐﻦ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﻣﻦ ﻧﺎﺯ ﺗﻮ ﺯﯾﺒﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ،
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.