يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
- "شیطان"
- به شیطانی که از سر میکند باز
- به عمری سجده انسان پر راز
- به دریایی ز مهر و مهربانی
- که آخر میشود با زهر دمساز
- به عمری در پی عشقی دویدن
- گهی با سر رود گه بال پرواز
- نمیداند نیازی پر نظر داشت
- که او عاشق کش است از روز آغاز
- نخواهد گفت از بحر الرمل راز
- به هر کو که رسد خواند آواز
- نخواند حافظی چون سعدی از بلخ
- نکو دارد شعاری جمله سر باز
- که سجده جز برای تو حرام است
- نه امیدی بر این انسان و اعجاز
آرش غفاری درویش ۱۳مهر ۹۴
- پی نوشت:
Who knows, maybe "devil" was in love with Eve Such a "person" to pay war
چه کسی میداند شاید "شیطان" عاشق "حوا" بود که به جنگ با "آدم"پرداخت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.