سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      خواب بي تعبير

      شعری از

      مسيحا الهیاری

      از دفتر صليب رنج نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۴۳ شماره ثبت ۴۱۴۲۷
        بازدید : ۸۳۰   |    نظرات : ۹۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مسيحا الهیاری
      آخرین اشعار ناب مسيحا الهیاری

      خواب ديدم به شبي چرخ زمان برگشته
      روز پيكار شده آه و فغان برگشته

      لشكر عشق به پهناي زمين خيمه زدند
      مسلم از بارگه خيره سران برگشته  

      لشكر كفر چنان بيد به خود مي لرزد
      لعنتي حرمله در دست كمان برگشته

      وقت پيكار شده ديدم عجيب است كمي
      كوفيان سخت پشيمان و دوان برگشته

      صحنه اي ديدم و از شوق چنان داد زدم
      رفته عباس و مشك اش به دهان برگشته

      دست عباس قلم نيست خدايا شكرت
      خنده اين بار به لب هاي  زنان برگشته

      هيچ كس جرات آتش زدن خيمه نداشت
      اين دليل است كه  سردار يلان برگشته

      چشم آن تازه عروس نگران روشن شد
      اكبر از صحنه پيكار ددان برگشته

      لب زينب دگر اين بار دو صد چاك نداشت
      گويي از چهره او رنگ خزان برگشته

      هر طرف لشكر كفار زمين گير شده
      آب شرمنده شده سيل روان برگشته

      اصغر آرام به خواب است در آغوش رباب
      شير بر سينه مادر به گمان برگشته

      دست بر شانه زينب زده عباس و حسين
      وقت ظهر آمده تكبير و اذان برگشته

      هر طرف لشكر شمر است به خون غلتيده
      واي از اين خواب به طوري نگران برگشته 
      ۱۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0