سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      تبر

      شعری از

      حامد ماشااله

      از دفتر من که شاعر نیستم نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰ شماره ثبت ۴۱۲۶۷
        بازدید : ۴۰۲   |    نظرات : ۵۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حامد ماشااله
      آخرین اشعار ناب حامد ماشااله

      تبر دستش از جنس چوبه ولی
      داره ساقه ها رو قلم میزنه
      همیشه همونی که نزدیکته
      یه روز پاتو از رو زمین میکنه
       
      کسی که میگفت پای تو جون میده
      واسه مرگ تو بهترین علته
      همونی که نام برادر گرفت
      خودش این میون قاتل قصته
       
      مگه قصه ی مرگ هابیل نیست
      مگه مرگ سهراب و خنجر نبود
      مگه یوسف و پیرهن و گرگ و چاه
      همه نقشه های برادر نبود
       
      رفیق یه پنبه که کبریت شد
      درختی که باشه رفیقش تبر
      ته اعتماد یه گندم به داس
      همش فاجعه است و پره از خطر
       
      همیشه یه نزدیکه با خنجرش
      که از پشت قلبتو رو میدره
      ولی دشمن و میشه دید وقتی که
      داره خنجر از رو برو میزنه
       
      همین اعتماد که این روزها
      یه عرش چه ساده به فرش میزنه
      همیشه همونی که نزدیکته
      یه روز پاتو از رو زمین میکنه
       
                                                         دلم از رفیق های دیروز گرفته
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      سعید فلاحی
      جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۶:۲۸
      درودتان شاعر عزیز

      سروده ای زیبا و خوب داشتید
      موفق و موید انشالله

      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0